F finlirarn #1 Medlem · Stockholm · 48 inlägg 31 jul 2024 16:15 finlirarn Medlem Stockholm 48 inlägg 31 jul 2024 16:15 #1 Jag har en bakarsblandare som börjat droppa lite efter att man stängt kranen (spaken) innan den slutar droppa efter en liten stund. Tänker att det behövs byta packning men jag vet inte vad det är för märke och modell Nån som känner igen denna? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #badkarsblandare
Jag har en bakarsblandare som börjat droppa lite efter att man stängt kranen (spaken) innan den slutar droppa efter en liten stund. Tänker att det behövs byta packning men jag vet inte vad det är för märke och modell Nån som känner igen denna? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
BirgitS #2 Medlem · Stockholms län · 46 161 inlägg 31 jul 2024 18:23 BirgitS Medlem Stockholms län 46 161 inlägg 31 jul 2024 18:23 #2 V A ser det ut som vilket skulle kunna vara Vårgårda. Eftersom de numera ingår i Gustavsberg kontakta deras kundtjänst och fråga.
V A ser det ut som vilket skulle kunna vara Vårgårda. Eftersom de numera ingår i Gustavsberg kontakta deras kundtjänst och fråga.