skalman1 skrev:
Ja det står att det försvinner den 31 december.
Mina 39 toolpoints som är värda en förmögenhet kommer att upphöra att existera.

En tragedi helt enkelt. :cool:
Det är värre för mig som har 73 toolpoints. Vafan ska man köpa för att nå 75? Surfar runt på deras hemsida utan att komma på något jag behöver :rolleyes:
 
End skrev:
Det är värre för mig som har 73 toolpoints. Vafan ska man köpa för att nå 75? Surfar runt på deras hemsida utan att komma på något jag behöver :rolleyes:
Det är ett synnerligen svårlöst problem.

Jag hade vissa funderingar på att köpa ett par festool dragare och köra över dom med bobcaten.
Det skulle både kännas skönt och göra att jag kommer upp i 75 toolpoints. :wow:
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.