Kan man säga något generellt om vad normal kutym är vid nedmontering? Sugs den tillbaka, eller suger man upp den till en extern behållare?
Iom att det sällan finns ac-läge på luft-vatten så måste man vara väl förtrogen med modellen för att kunna suga tillbaka gasen i utedelen, tömma till flaska kan vara enklast. Men de som har bråttom släpper bara ut det
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.