Jag misstänker att en tråds storlek och antalet underavdelningar inte har någon koppling, dvs. det kommer att finnas en 2000-inläggstråd även i en Bosch-underavdelning.
Nu finns det en tråd som heter Honda börjar närma sig lansering. Och där skriver man nu om hur den fungerar.
Tråden borde kanske dött när den lanserats, men 'bristen' på under forum, eller forum tradition, gör att man nu skriver om hur den fungerar i samma tråd. Resultatet blir en tråd där 1.a halvan blir rätt ointressant, och det i sin tur gör att många ger upp innan de kommit till godsakerna.
Med rätt underforum så känns det naturligare att starta flera trådar istället, en för varje specifik fråga kring varje modell.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.