Ola78 skrev:
Får ursäkta om jag kanske skrämt upp dig nu bengtsson;),
Ingen fara, men jag gillar att höra från de som faktiskt har märkt skillnad. Då har jag nog större problem med att jag kör vindväv istället för plast i väggarna, vilket jag är lite osäker på. Men en ny tråd om detta kommer snart.

Ola78
Vore kanske inte fel om vi limmade den, men nu gör vi inte det, skulle väl ta för lång tid antar jag. Vi har spånskiva som standard på husen, men en del kunder väljer OSB istället, lite dyrare kanske men mycket klokare tycker jag. Att den sen är lite jobbig att jobba med får man väl ta, stickig och sånt menar jag. Vi skruvar aldrig den om den inte ska kunna gå att ta bort för nåt särskilt på byggplatsen, utan vi spikar all spånskiva.....eller spikar och spikar, vi klammarar den med en sån pistol som på bilden, går otroligt snabbt, bara att dra så spottar den ur sig klammer.

• Klammerpistol.jpg
Ola78
Får be om ursäkt till TS jag med, men det har varit intressant att få delge lite kunskaper i alla fall. Tack och godnatt alla, mycket på jobbet, börjar tidigt i morgon med rastning av hund:D och sen jobb

• Gilla
Bangan
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.