Y
För 1-2månader sedan läste jag ett reklamblad där en utav de kända firmorna sålde byggnadsställningar till inte allt för saftigt pris (vill jag minas...)

Fast nu när jag chansat lite på vilka det kunna ha varit så har jag inte hittat rätt. Är det någon som vet vilken företagskedja det var måntro?

Man kunde dessutom köpa extra del för göra den högre...

Att stå 7 meter upp, med stege lutandes mot en fallfärdig skorsten och börjar hacka loss toppen i vetskap att mitten kan gå av, då är det änna obehagligt... Som att såga den gren man sitter på... :)

Kanske lika dyrt att hyra en skylift, hum...
-eller så kanske man kunde lutat två stegar mot varandra fast det känns ju som om man utmanar ödet även det...
-har även varit lockande att välta omkull den fast då går väl tak å annat sönder...

Redigerat:
K-rauta hade kampanj på byggnadsställningar som gällde till i början av augusti om jag inte kommer ihåg fel.

Y
eou, det blev änna dyrt för få den höjd jag behövde... får nog bli att hyra skylift eller ta in firma istället även om en ställning vore bra i framtiden men...

tack för hjälpen :)

EDIT: fast de hade ju iofs en såndär fristående stege som var nästan 7meter för en billig peng... undra hur stabilt det vore dock...

Glöm stegen! :mad:
Hyr en skylift eller ställning. Då kan du arbeta effektivt, utan att riskera att dratta ner. :p
Vi vill ju att du ska fortsätta att skriva på forumet. :D

Cheapy har också ställningar till bra priser.Jag gav 2600:- för min grundställning när de hade drive på dom för någon vecka sedan.Men tyvärr kostar det när man ska komplettera.Men så är det med alla ställningar antar jag. / Mats

Länk:http://www.cheapy.se/templates/DT_InfoPage_Wide____30141.aspx

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.