A Algen #1 Medlem · 187 inlägg 27 nov 2006 11:27 Algen Medlem 187 inlägg 27 nov 2006 11:27 #1 Vad för "platta" använder ni att fästa klinkersen på när viker upp en rad på väggen?
ClasseClas #2 Medlem · Stockholm · 5 153 inlägg 27 nov 2006 12:05 ClasseClas Medlem Stockholm 5 153 inlägg 27 nov 2006 12:05 #2 Jag körde med enkelgips, men såg till att kortla en 2"x2" ovanför syllen i mellanväggarna. Dubbelgips el. motsv. stökade till det med vald läkt, för då hade jag inte fått till ngn luftspalt bakom panelen.
Jag körde med enkelgips, men såg till att kortla en 2"x2" ovanför syllen i mellanväggarna. Dubbelgips el. motsv. stökade till det med vald läkt, för då hade jag inte fått till ngn luftspalt bakom panelen.