Vad för "platta" använder ni att fästa klinkersen på när viker upp en rad på väggen?
 
ClasseClas
Jag körde med enkelgips, men såg till att kortla en 2"x2" ovanför syllen i mellanväggarna.

Dubbelgips el. motsv. stökade till det med vald läkt, för då hade jag inte fått till ngn luftspalt bakom panelen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.