D doffe29 #1 Medlem · uppsala · 21 inlägg 27 aug 2015 14:54 doffe29 Medlem uppsala 21 inlägg 27 aug 2015 14:54 #1 Någon som testat deras växthus? köpte detta https://www.vidaxl.se/p/40193/vaxthus-1225-m-med-takluckaskjutdorr i impuls förra hösten då det var jä***t billigt. funderar nu om det bara är skrot eller värt att lägga några timmar/kronor på att ställa upp det?
Någon som testat deras växthus? köpte detta https://www.vidaxl.se/p/40193/vaxthus-1225-m-med-takluckaskjutdorr i impuls förra hösten då det var jä***t billigt. funderar nu om det bara är skrot eller värt att lägga några timmar/kronor på att ställa upp det?
D doffe29 #2 Medlem · uppsala · 21 inlägg 2 aug 2016 10:38 doffe29 Medlem uppsala 21 inlägg 2 aug 2016 10:38 #2 Var ett jävla rackel. men tjurskallig som man är så gav man sig inte, med lite reglar så vart det stabilt Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Var ett jävla rackel. men tjurskallig som man är så gav man sig inte, med lite reglar så vart det stabilt Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder