2 838 läst ·
18 svar
3k läst
18 svar
Vi stänger ner för underhåll 00:00-06:00
Sida 1 av 2
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Byggahus.se kommer att stänga ner för underhåll inatt från kl 00:00. Vi beräknar vara klara 06:00.
Hobbyelektriker
· Stockholm
· 390 inlägg
Är ni galna! Vafan skall man läsa när vaknar mitt i natten?
man kanske får skärmdumpa ett gäng sidor till inatt.
man kanske får skärmdumpa ett gäng sidor till inatt.
Hobbyelektriker
· Stockholm
· 390 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 215 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Jag tror inte ni kommer att märka något i morgon bitti, men det underhåll vi gör i natt är nödvändigt för att kunna släppa en uppgradering av forumet om ett par veckor.
Du kan väl surfa på lite verktygsporr ett par timmar och sen när paketen börjar ramla in starta en tråd på temat: ”byggahus uppgradering tvingade mig att köpa verktyg, vad ska jag bygga?”R Robin Lindberg skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Sajten är igång nu och vi har testat en hel del och tycker att den verkar fungera bra.
Säg gärna till om något ej verkar funka.
Säg gärna till om något ej verkar funka.