525 läst · 5 svar
525 läst
5 svar
Vi i Villa och Villalivet
Jag får regelbundet dessa tidningar i min brevlåda. Från att i begynnelsen vara åtminstone lite matnyttiga och ge ett och annat tips och råd av värde har de numer så gott som inget redaktionellt innehåll utan består mer eller mindre uteslutande av annonser.
Är det någon som uppskattar dom och har nytta av dom? Personligen ser jag dem bara som reklamblad numer och använder dom som packmaterial när jag säljer saker på Tradera.
Är det någon som uppskattar dom och har nytta av dom? Personligen ser jag dem bara som reklamblad numer och använder dom som packmaterial när jag säljer saker på Tradera.
Kan själv!
· Trelleborg
· 15 794 inlägg
De går rakt i pappersåtervinningen här, totalt irrelevant innehåll och bara en sätt att komma runt "Ej reklam tack".UlrikaSpg skrev:Jag får regelbundet dessa tidningar i min brevlåda. Från att i begynnelsen vara åtminstone lite matnyttiga och ge ett och annat tips och råd av värde har de numer så gott som inget redaktionellt innehåll utan består mer eller mindre uteslutande av annonser.
Kan själv!
· Trelleborg
· 15 794 inlägg
Jag bråkade med "Sydsvenskan Nära" ett tag, de kallade sig samhällsinformation och bestod till minst 2/3 av reklam. De sålde även in det till annonsörer som att de numera nådde även de som inte ville ha reklam 🙄
Jo, vi hade också en form av "samhällsinformation" under några år. Ett tunt häfte med reklam från lokala annonsörer och på sista sidan veckans skolmatsedel. Men det vara bara att prata med postisen så slapp jag den också.13th Marine skrev:
Liknande trådar
-
Någon som använder Villaägarnas "Min villa"?
Övrigt husrelaterat -
Hjälp med värdering av nybyggt arkitektritad enplansvilla/fritidshus
Köpa & Sälja hus -
Byta brädgolv villa från 1912
Golv -
Vilka verktyg "borde" man ha som villaägare?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Ekonomisk aspekt av villa-boende beroende på ort
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m.