Staffans2000 #1 Bannad · 10 824 inlägg 20 maj 2007 00:02 Staffans2000 Bannad 10 824 inlägg 20 maj 2007 00:02 #1 Hejsan. Är det någon som har erfarenhet av ovan nämnda panna?
Majgårdarna #2 Medlem · x · 4 010 inlägg 20 maj 2007 21:29 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 20 maj 2007 21:29 #2 Verkningsgraden är 75%.Det finns pannor som har 90% verkningsgrad. Det spar några timmar på vedbacken Kolla in CTC V 35 samma storlek på pannan med effektivare
Verkningsgraden är 75%.Det finns pannor som har 90% verkningsgrad. Det spar några timmar på vedbacken Kolla in CTC V 35 samma storlek på pannan med effektivare