Jula har tyvärr inga kvar, knappt alls i sortimentet..
Det gäller alltså golvplattor i acasia, mått 30x30 (vanligtvis kommer de i 5-pack)
Är i akut behov av ca 15pkt.. någon som vet var man fortfarande kan köpa dessa?
Det gäller alltså golvplattor i acasia, mått 30x30 (vanligtvis kommer de i 5-pack)
Är i akut behov av ca 15pkt.. någon som vet var man fortfarande kan köpa dessa?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Administrator
· Skåne
· 8 684 inlägg
Ska du komplettera så att det är exakt den plattan du måste ha?
Jag gick förbi liknande plattor i acasia på Ikea i helgen nämligen, men de var 32x32 och lite annat mönster.
Jag gick förbi liknande plattor i acasia på Ikea i helgen nämligen, men de var 32x32 och lite annat mönster.
jepp helst den plattan..
har kollat ikeas modell, lite andra mönster som du säger, blir den i ett annat rum i källaren tänkte jag!
behöver egentligen bara 2-3 paket (totalt 12st plattor)
har kollat ikeas modell, lite andra mönster som du säger, blir den i ett annat rum i källaren tänkte jag!
behöver egentligen bara 2-3 paket (totalt 12st plattor)
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Finns i lager hos Jula i Halmstad enligt hemsidan:
http://www.jula.se/catalog/tradgard.../golvplattor/golvplattor-av-akaciatra-374021/
Obs att det finns två varianter. Den ena är slut.
Var bor du?
http://www.jula.se/catalog/tradgard.../golvplattor/golvplattor-av-akaciatra-374021/
Obs att det finns två varianter. Den ena är slut.
Var bor du?
Härnösand, närmsta Jula är Sundsvall och där är de slut sedan ett tag (köpte 82 paket sist) 
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det var långt bort!
Annars kunde jag köpt ett par paket åt dig i morgon när jag åker förbi vårt Jula
Synd att de inte har E-handel/postorder!
Jag har för mig att jag såg samma golv på Rusta härom dagen, men kan minnas fel.
På nätet har de i alla fall bara plastplattor.
Annars kunde jag köpt ett par paket åt dig i morgon när jag åker förbi vårt Jula
Synd att de inte har E-handel/postorder!
Jag har för mig att jag såg samma golv på Rusta härom dagen, men kan minnas fel.
På nätet har de i alla fall bara plastplattor.
Klicka här för att svara