Hej från den åländska skogen. Vi är ett par (32 och 30 år) som köpt ett gammalt, gammalt hus som nu skall byggas ut och helrenoveras. En av oss är byggnadsingenjör, den andra är ivrig och vill allt skall vara klart imorgon. Följ vår resa. Lämna gärna kommentarer. Kom med tips, råd och idéer.
Ska bli roligt att dölja detta! Annorlunda konstruktion av gjutform än vad jag är van vid men den såg väldigt smidig och enkel ut. De plankor som ligger undertill gjuts dock fast väl
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.