Har en fråga gällande vertikalskärning.
Jag har en elektrisk v-skärare och när jag kör med den driver knivarna den framåt, såklart. Det går inte att justera hastigheten på knivarna.
Ska jag låta maskinen styra hastigheten jag går i? Det blir då nästan att småspringa med den.
Bromsar jag den och går i maklig takt river den upp i princip allt och det blir nästan bara jord/lera kvar.