När man har Festool, Makita, Bosch, Hilti, Skil, Metabo, Ryobi, B&D osv i maskinparken så blir det lite många lådor av olika storlekar och format.
Funderade ett tag på att köpa ett gäng systainers typ T-loc som Festool men dom verkar gjorda i guld sett till priset.
Finns det någon som hittat den perfekta förvaringen till det perfekta priset? ;)

Jag har för länge sedan ägt en verktygslåda som den nedan men sedan den fick fötter och trots att jag letat så har jag aldrig hittat en liknande. Guld att kunna sortera tillbehören i facken ovanför.
Någon som vet vart jag kan få tag på denna typen som Bosch använt sig av?
vaska.jpg

T-loc är ganska perfekta till både funktion och pris om du slår ut det över lite tid:)

T-loc är grymt men jag syftade till att hitta alternativa förvaringar som inte kostar som guld.
Slutar väl med att jag lägger en order på 15 lådor och inreder till en förmögenhet.
Få se vad medlemmarna här kan föreslå.

T-Loc går ju att öppna utan att lyfta isär, det saknar jag på mina L-Boxxar. Det är ett evigt flänsande av boxar för att den jag vill åt står sällan överst.:)

Essbox kanske kan fungera för dig? Visserligen inga hyllor, men plats för tillbehör borde inte vara några problem i dom väskorna ändå. Finns en del bra tips på inredningar i essboxtråden (lyckas inte länka i appen nu, men det är bara att söka på essbox)
Ska tydligen kosta 249 kr på byggmax 16-23 december

Dheri skrev:
Essbox kanske kan fungera för dig? Visserligen inga hyllor, men plats för tillbehör borde inte vara några problem i dom väskorna ändå. Finns en del bra tips på inredningar i essboxtråden (lyckas inte länka i appen nu, men det är bara att söka på essbox)
Ska tydligen kosta 249 kr på byggmax 16-23 december
Säljer Byggmax Essveprodukter??
Har du någon länk eller källa ang. Essboxen?

Bygma skall det nog vara enl. essboxtråden:)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bygger eget, så blir det som jag vill ha det.

• Gilla
A:son
  • Laddar…
Helt rätt, det ska vara bygma, jag läste alldeles för slarvigt i essboxtråden

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.