1 795 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
verktygsvagn
Fundera på en en rejäl verktygsvagn, har verktygstavlor men tycker aldrig det blir rigtigt bra ordning där.
Har fått ett pris på 5700 för Tengtools sora Verktygsvagn ( ej med verktyg) grymt sugen på den men vad kostar en sådan annars utan verktyg?

Verkar som lågprisvagnar inte har något bra ryckte, men det kanske duger? isf någon som rekomenderar någon ?
Mvh warwick
Har fått ett pris på 5700 för Tengtools sora Verktygsvagn ( ej med verktyg) grymt sugen på den men vad kostar en sådan annars utan verktyg?
Verkar som lågprisvagnar inte har något bra ryckte, men det kanske duger? isf någon som rekomenderar någon ?
Mvh warwick
jag har en teng-toos vagn på jobbet, en modell som är avlång, samma typ av lådor men två rader förutom den översta som har dubbla bredden. dom funkar ok att dra ut och skjuta in, nackdel är att den övre lådan öppnar sej själv när golvet lutar "framåt", samt att man får passa sej och inte ha många lådor öppna samtidigt för då har vagnen tenden till att vicka omkull.
Njae lågpris utan kullagrade lådor eller även vissa andra har jag dålig erfarenhet.
Verktygsboden har en bottendel för 3100 men med mellandel och övre del är du inte så långt ifrån Teng tools vagnen. Men denna vagn har jag god erfarenhet av. Clas ohlssons gamla svarta kitt var också vettigt för pengarna men vet ej hur deras nya eller biltemas är. Men dessa är fortfarande inte så speciellt billiga.
De jag sett för 400-1500 har tyvärr hitills varit totalt värdelösa
MVH Lorant
Verktygsboden har en bottendel för 3100 men med mellandel och övre del är du inte så långt ifrån Teng tools vagnen. Men denna vagn har jag god erfarenhet av. Clas ohlssons gamla svarta kitt var också vettigt för pengarna men vet ej hur deras nya eller biltemas är. Men dessa är fortfarande inte så speciellt billiga.
De jag sett för 400-1500 har tyvärr hitills varit totalt värdelösa
MVH Lorant
Klicka här för att svara