Hej. Av en slump hittade jag en skön skarvspacklingsmaskin på youtube. Det verkar ju nästan roligt att spackla med en sån mojäng. Efter våra 200+ kvadrat kåk med samtliga tak och väggar handspacklade blir man ju lite avis.
Enligt http://www.drywalltools.com/ kostar ett komplett set 3200$... Är lite tveksam till hur mycket tid man sparar med tanke på vilket jäkla mek det verkar vara att göra rent verktygen...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.