Jag blev tvungen att byta några packningar i åkgräsklipparen... Det är en Stiga Tornado 2098 (2T0520481/14) med nån Italiensk skräpmotor... Är det någon som har koll på om det krävs någon speciell kommandorörelse och åtdragsmoment när toppen ska tillbaks?