Det är fukt och lite markradon där så vi haft en avfuktare med slang ut, men det är trångt att montera igen efter attack av råttor som kan komma igen.
Funderar på att ställa upp avfuktaren ovanför i ett litet slutet rum, slangen till vent. i väggen, göra flera små hål i golvet och täta rummet så det blir undertryck.
Verkar det klokt?