Funderar på att installera en Contura kamin i vårt Borohus från -89. Vi har Minivent system med värmeväxlare. Hur blir det med ventilationen om man installerar en kamin? Måste man ha ett separat rör utifrån huset för inluft till kaminen eller kan man ta luften från rummet? Måste man ställa om ventilationssystemet på något sätt?