MrElliott skrev:
BRa idé faktisk. KAn säkert fungera med viss fuktreducerande effekt också, speciellt för oss med gamla hus och fuktfobi..  ;D
Men hur ska du dra röret då? Vore ju bra med självdrag, typ som du säger, men samtidigt måste man ju då nästan dra rör i väggen. Det kan ju inte ligga utvändigt...
Berätta hur du tänkt!  ::)
Det finurliga är att tvättstugan skall vara under köket så jag drar bara ett ventilationsrör genom golvet under diskbänken och fördelar sedan ett gäng dysor på valda ställen.... Huset är inte byggt än så det finns fortfarande tid för en massa roliga idéer.

 
Denna idé slog mig just också, men inget är nytt under solen (här på forumet) :-)
Min första tanke vara att sätta in ett litet ozonaggregat, men frånluft känns bättre då i mitt fall, möjligheten finns. Blev detta byggt?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.