BRa idé faktisk. KAn säkert fungera med viss fuktreducerande effekt också, speciellt för oss med gamla hus och fuktfobi.. ;D
Men hur ska du dra röret då? Vore ju bra med självdrag, typ som du säger, men samtidigt måste man ju då nästan dra rör i väggen. Det kan ju inte ligga utvändigt...
Berätta hur du tänkt! :