Hej.
Vi funderar på att bygga nytt.
Vilken ventilation ska man ha i ett nybyggt hus: platta på mark, golvvärme vattenburet, jordvärmepump.
Vi har idag ett mekaniskt system som snurrar dygnet runt.
Kan man åstakomma en fullgod ventilation med dragluckor som man hade förr? eller är ett ventsystem att föredra?
Vilket system är "det bästa" i så fall?
Tacksam för synpunkter