Hej

Håller på bygger garage, fristående ca 80 m2.

Hur löser man ventilationen bra och billigt?

Tänkt värme källa luft-luft och uppvärmt till 5-8 grader.
 
Garageportarna har oftast en friskluftsventil nertill. Sedan sätter man en (eller två) annan frånluftsventil på motsatta sidan garaget högt upp på väggen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.