Är det möjligt att koppla på utluften i bastun i det befintliga utluft ventilationsystemet som är kopplat till frånluftsvärmepumpen?
Under aggregatet sitter tillluften, i motsatta hörnet uppe i taket sätter man 100mm spirorör som kopplas på ventilationsröret som suger under duschen i badrummet. (Bastun kommer att stå i samma rum.)
Är det bra tro?