Hej,

Planerar att isolera en friggebod på typ 15 kvadrat på sommarstället. Kommer endast användas på sommaren och några enstaka tillfällen under höst / vinter /vår när vi har besök.

Det jag undrar lite över är vart man ska sätta ventilationen (till och från-luft etc) och eventuella rekomendarioner på vilken sort eller modell

Alla förslag uppskattas
 
  • Interiör av en friggebod med träpanel på väggar och tak, en OSB-skiva står lutad mot väggen, och en matta samt några byggmaterial ligger på golvet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Tak och väggar i träpanel invändigt i en friggebod med ett litet fönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.