Är det någon som har erfarenheter från Lappli-hus? En granne byggde med dem för något år sedan och var jättenöjd. Gubbar från Norrland kom och bodde i husvagn på tomten (i Stockholm) och byggde hela dagarna till det var klart.  Men nu har de (Lappli) tydligen bytt byggleverantör till någon firma från Estland. Är det någon som vet något?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.