1 815 läst ·
25 svar
2k läst
25 svar
Vem tycker att pop-up annonserna är bra för forumet?
Sorry, men annonserna gör att jag funderar på att sluta använda byggahus.
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 697 inlägg
Håller med. Ad-blocker är som att snatta i butiken. Om man tjänsten är ”gratis” är du produkten. Då får man leva med att det tas betalt genom att annonsörerna får lite plats. Låt bli att besöka platsen eller gör rätt för dig! Och lägg ner Generation Z-fasonerna att allt skall vara gratis.AndersMalmgren skrev:
(betalar för tjänsten här och ser inga av de annonser ni pratar om)
Diversearbetare
· Göteborg
· 10 697 inlägg
Jag är helt med på att man kan/ska få stå ut med reklam om man är på ett ”gratisforum”, men det är ju utformningen av reklamen som känns fel här. Man får en pop-up på skärmen som inte går att kryssa ner när den spelat klart. Man måste då hoppa bak ett steg och trillar ur tråden man är involverad i.
Men @Marlen Eskilsson kanske vet om det ska vara så, eller är en felprogrammering?
Men @Marlen Eskilsson kanske vet om det ska vara så, eller är en felprogrammering?
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Per satt och jobbade med det igår. Det borde ha blivit bättre nu?Davidbagare skrev:
Jag är helt med på att man kan/ska få stå ut med reklam om man är på ett ”gratisforum”, men det är ju utformningen av reklamen som känns fel här. Man får en pop-up på skärmen som inte går att kryssa ner när den spelat klart. Man måste då hoppa bak ett steg och trillar ur tråden man är involverad i.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Tycker ni att man kan bygga altan med bjälkarna längs huset?
Altan & Uteplats -
Hur tycker ni att följande brunn ser ut?
Badrum -
Hur tycker ni att skicket är på dessa kopparrör?
Vatten & Avlopp -
Vad tycker ni om att måla om fasaden i endast en färg?
Fasad -
Vad tycker ni om attefallshus?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus