Är du nöjd med utformningen av pop-up annonserna?

• Antal röster
    129
  • Omröstningen stängd .
Maria T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Man borde banna alla med adblocker. Det är så de tjänar pengarna.

Edit: har förövrigt inte märkt några sådana popuper.
Edit: finns ju inga banners öht på sidan?
Men, du och även @FredrikR är ju premiummedlemmar, så även jag och då märker vi aldrig av nån reklam.

• Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Sorry, men annonserna gör att jag funderar på att sluta använda byggahus.

AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Man borde banna alla med adblocker. Det är så de tjänar pengarna.
Håller med. Ad-blocker är som att snatta i butiken. Om man tjänsten är ”gratis” är du produkten. Då får man leva med att det tas betalt genom att annonsörerna får lite plats. Låt bli att besöka platsen eller gör rätt för dig! Och lägg ner Generation Z-fasonerna att allt skall vara gratis.

(betalar för tjänsten här och ser inga av de annonser ni pratar om)

• Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Håller med. Ad-blocker är som att snatta i butiken.
Fast om reklamen är så dåligt implementerad att sidan inte går att använda så finns inget alternativ.

• Gilla
Mach77777 och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Fast om reklamen är så dåligt implementerad att sidan inte går att använda så finns inget alternativ.
Det finns ju tretton på dussinet seriösa sajter som ibland har problem med implementeringen. Låt det verka in och rapportera felet. Eller betala för ett abbonemang.

Jag undrar fortfarande vilka som får se annonserna som diskuteras. Jag ser inga popuper somlägger sig i vägen på telefon, dator eller padda. Är det bara i appen det är problem?

• Gilla
Mugmaz
  • Laddar…
Davidbagare
Jag är helt med på att man kan/ska få stå ut med reklam om man är på ett ”gratisforum”, men det är ju utformningen av reklamen som känns fel här. Man får en pop-up på skärmen som inte går att kryssa ner när den spelat klart. Man måste då hoppa bak ett steg och trillar ur tråden man är involverad i.

Men @Marlen Eskilsson kanske vet om det ska vara så, eller är en felprogrammering?

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Aldrig sett och jag har ingen adblock.

galento
Hep Hep skrev:
Jag undrar fortfarande vilka som får se annonserna som diskuteras. Jag ser inga popuper somlägger sig i vägen på telefon, dator eller padda. Är det bara i appen det är problem?
Samma här , har inte märkt nåt.

Davidbagare Davidbagare skrev:
Jag är helt med på att man kan/ska få stå ut med reklam om man är på ett ”gratisforum”, men det är ju utformningen av reklamen som känns fel här. Man får en pop-up på skärmen som inte går att kryssa ner när den spelat klart. Man måste då hoppa bak ett steg och trillar ur tråden man är involverad i.

Men @Marlen Eskilsson kanske vet om det ska vara så, eller är en felprogrammering?
Per satt och jobbade med det igår. Det borde ha blivit bättre nu?

• Gilla
Davidbagare
  • Laddar…
Davidbagare
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Per satt och jobbade med det igår. Det borde ha blivit bättre nu?
Mycket bättre när de nu kom som en egen ruta! 🙌

• Älska
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.