45 865 läst ·
39 svar
46k läst
39 svar
Vem tillverkar Epoq kök?
Sida 1 av 3
Min erfarenhet är precis tvärtom! Grymt bra kök ! Stabila stommar, stabila lådskenor.Mr NN skrev:
Jag har ett hemma och har monterat ytterligare ett om den personen också är väldigt nöjd med.
Jag vill påstå att de övriga kökstllverkara imponerar inte så mycket på mig.
Men svaret på TS fråga har jag inte.
Skiten tillverkas givetvis i Kina - var annars??? Eg. Är det inga större fel på kvalitet m.m. Problemen kommer när något fel uppstår!! Kundservice - vad är det??? Kass ledning = usel personal. Eftersom ElGiganten är ägare och deras "personalpolitik" är världsberömd, kan ni bara tänka er hur engagerad personalen är...
Låter som om Mr NN råkat ur för fel person på Epoq.
Kvaliteten är det dock inget fel på. Stommarna är faktsikt riktigt bra, bra mycket bättre än IKEA, KVIKK och Ballingslöv vilka jag oxå monterat. Luckorna håller hög Finish och lådskenor och gångjärn kommer från ett österikiskt företag som jag inte kommer på namnet på men de lämnar 25 års garanti.
Kvaliteten är det dock inget fel på. Stommarna är faktsikt riktigt bra, bra mycket bättre än IKEA, KVIKK och Ballingslöv vilka jag oxå monterat. Luckorna håller hög Finish och lådskenor och gångjärn kommer från ett österikiskt företag som jag inte kommer på namnet på men de lämnar 25 års garanti.
Varifrån kommer komponenterna till HTH, Marbodal, Kvik, IKEA m fl då?
(Jag förstår inte riktigt hur det är relevant).
(Jag förstår inte riktigt hur det är relevant).
Jag kan hålla med om det mesta. Stommar och luckor känns bättre än IKEA.
De levererade när de skulle.
Elgiganten som säljare var dock mindre bra. De saker som strulade kunde härledas till dem. Jag fick kontakta Epoq kundtjänst för att lösa det sista, och de fixade allt.
De levererade när de skulle.
Elgiganten som säljare var dock mindre bra. De saker som strulade kunde härledas till dem. Jag fick kontakta Epoq kundtjänst för att lösa det sista, och de fixade allt.
Verkar bero på vilken Elgigant man besöker.
Susanne i Luleå är både kunnig och noggrann. Blir sällan fel där och jag har monterat åt hyfsat många kunder som själva beställt köken.
Vikarierna under semestern var väl inte så lyckade, mycket fel och glömda delar.
Susanne i Luleå är både kunnig och noggrann. Blir sällan fel där och jag har monterat åt hyfsat många kunder som själva beställt köken.
Vikarierna under semestern var väl inte så lyckade, mycket fel och glömda delar.