Larsa #1 Medlem · Stockholm · 4 329 inlägg 7 okt 2018 14:47 Larsa Medlem Stockholm 4 329 inlägg 7 okt 2018 14:47 #1 Jag har några fönster och dörrar som jag glömt bort tillverkaren på.... Är det någon som kan se på bilderna? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Ursidae:s inlägg har markerats som bästa svar.
Jag har några fönster och dörrar som jag glömt bort tillverkaren på.... Är det någon som kan se på bilderna?
Åsa Lund #2 Husägare · Skåne · 6 969 inlägg 7 okt 2018 15:39 Åsa Lund Husägare Skåne 6 969 inlägg 7 okt 2018 15:39 #2 Kolla i kanten på glaskassetten om det kanske står där?
T tergo #3 Medlem · 6 122 inlägg 7 okt 2018 16:40 tergo Medlem 6 122 inlägg 7 okt 2018 16:40 #3 tycker att det påminner om ett från elitfönster men jag kan ha fel t
R RoBo #4 Medlem · 2 638 inlägg 7 okt 2018 16:51 RoBo Medlem 2 638 inlägg 7 okt 2018 16:51 #4 Åsa Lund skrev: Kolla i kanten på glaskassetten om det kanske står där? Fönstertillverkarna gör inte kassetterna själva. Svårt att se på bara bilder. Finns det inte en etikett någonstans.
Åsa Lund skrev: Kolla i kanten på glaskassetten om det kanske står där? Fönstertillverkarna gör inte kassetterna själva. Svårt att se på bara bilder. Finns det inte en etikett någonstans.
Åsa Lund #5 Husägare · Skåne · 6 969 inlägg 7 okt 2018 23:46 Åsa Lund Husägare Skåne 6 969 inlägg 7 okt 2018 23:46 #5 R RoBo skrev: Fönstertillverkarna gör inte kassetterna själva. Svårt att se på bara bilder. Finns det inte en etikett någonstans. Stora tillverkarna gör det, Elit åtminstone, för det står det i glasen på mina fönster
R RoBo skrev: Fönstertillverkarna gör inte kassetterna själva. Svårt att se på bara bilder. Finns det inte en etikett någonstans. Stora tillverkarna gör det, Elit åtminstone, för det står det i glasen på mina fönster
R RoBo #6 Medlem · 2 638 inlägg 8 okt 2018 05:33 RoBo Medlem 2 638 inlägg 8 okt 2018 05:33 #6 Det var nog några år sedan.
Larsa #7 Medlem · Stockholm · 4 329 inlägg 8 okt 2018 06:58 Larsa Medlem Stockholm 4 329 inlägg 8 okt 2018 06:58 #7 Nej jag hittar ingen etikett. Är inte elitfönster. Jag tror att det var ett kort, typ treställigt namn
Nej jag hittar ingen etikett. Är inte elitfönster. Jag tror att det var ett kort, typ treställigt namn
Bästa svaret U Ursidae #8 Husägare · Södra Sandby · 605 inlägg 8 okt 2018 07:14 Ursidae Husägare Södra Sandby 605 inlägg 8 okt 2018 07:14 #8 ERA?
Larsa #9 Medlem · Stockholm · 4 329 inlägg 8 okt 2018 07:16 Larsa Medlem Stockholm 4 329 inlägg 8 okt 2018 07:16 #9 Ja! ERA är det