Hej!
Vi har ett Velfac-fönster som skevar så det inte går att stänga helt, och jag undrar om någon har koll på hur man gör för att justera det.
Fönstret öppnas utåt, med en handtag som styr två hakar i ytterkanten på fönstret. Den nedre av hakarna går in fint, men för övre delen av fönstret blir den en glipa på strax under centimetern som gör att haken inte går in i sitt hål. Det är bara ytterkanten av fönstret som glipar övertill, medan innerkanten (med gångjärnen) verkar passa bra.
Hoppas det blev begripligt!
Tacksam för svar