H HOLMS #1 Medlem · 12 inlägg 12 jan 2007 17:12 HOLMS Medlem 12 inlägg 12 jan 2007 17:12 #1 Hej! Vi ska titta på kök till vårt nya hus, det är Vedumkök som "ingår" e de ngn som har ett vedumkök, kvalite, desig osv alla svar beaktas. Eller ska man lägga till och välja ngt annat, har funderat på ballingslöv?? :-?
Hej! Vi ska titta på kök till vårt nya hus, det är Vedumkök som "ingår" e de ngn som har ett vedumkök, kvalite, desig osv alla svar beaktas. Eller ska man lägga till och välja ngt annat, har funderat på ballingslöv?? :-?
K Kjell_G #2 Jack of all trades · Västra Götalands län · 4 609 inlägg 12 jan 2007 20:08 Kjell_G Jack of all trades Västra Götalands län 4 609 inlägg 12 jan 2007 20:08 #2 Bor i lgh med Vedumkök, 10-15 år, verkar OK men skafferidörren går inte att justera i gångjärnen så tyvärr sluter den inte tätt. Andras erf hittar du här: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=8552 /me
Bor i lgh med Vedumkök, 10-15 år, verkar OK men skafferidörren går inte att justera i gångjärnen så tyvärr sluter den inte tätt. Andras erf hittar du här: http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=8552 /me