Byggahus.se
Köpte en ny gazellle panna av vedsol i Långshyttan i slutet av mars -10.
Monterade den i början av augusti. Ingenting fungerade som det skulle. Jag bor ca 7 mil ifrån dem men det tog dem 1,5 månad innan de masade sig hit och fixade problemet,det visade sig vara deras grejor som inte var sjysta. Jag har aldrig varit med om sämre service och hjälp. Är det någon mer som har haft problem med dem?

Får man försynt fråga vad som var problemet med pannan ?

Annars är dom kända för väldigt bra service, kan du berätta lite mer detaljer?

Som Gaselleägare har jag lite erfarenheter av Vedsol.
Luckströmbrytaren i min panna slöts inte vid stängd lucka och det gjorde att fläkten och luftintaget inte stängde vid avslutad eldning. Efter ett samtal fick jag instruktion att justera anliggningsblecket på luckan och så var det problemet löst.
Efter ett tag tyckte jag att fläkten förde oväsen. Jag fick instruktion om att kontrollera extrafläkten till motorn, men jag hittade inget fel. Då skickade de en helt ny överdel komplett med motor och och rökgasfläkt och nu är det tyst.
//Bosse

köpte VV slingor där till mitt acctanksbygge bad att få järnmuffar ditlödda, Inga problem sa dom 2 veckor senare dök dom upp med dhl ,funkar utan problem. dom var trevliga o serviceinriktade.

Jag köpte en acktank med lite speciallösningar av dom.
När tanken landade på gården såg jag att dom glömt några muffar som vi kommit överens om.
Ett telefonsamtal gav beskedet: "Jag skickar muffar, lej en lokal svetsare att fixa det och skicka sedan räkningen till oss".
Sagt och gjort.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.