8 357 läst ·
19 svar
8k läst
19 svar
Vedpanna och värmepump - koppla samman?
Ser att det är en gammal tråd men hur gick det med dockningen? Är i samma sits snart då jag bygger maskinhall och tänkte stoppa in en vedpanna/acktank för att spetsa när det är som kallast
Har lagt det lite på is, känns som en intressant lösning men tveksamt om det lönar sig om man ska se det rent ekonomiskt, för mig iaf. Tror jag eldar vidare så länge pannan är okej eller att jag inte lessnat på att lägga ner tid med ved. Men är ju en lösning som ska fungera, hör lite bland installatörer.m800sweden skrev:
Klicka här för att svara