En sak. Är det verkligen bra att en värmepump står ute och inte går alls på en hel vinter?
 
Har inte enbart eldat under ett år så vet inte riktigt. Men tack för hjälpen mer uträkningen.
 
Jugend, den står inne i pannrummet och jag pratade med tekniker på Viessmann och det skulle inte vara någon fara om den inte gick på ett tag.
 
Ser att det är en gammal tråd men hur gick det med dockningen? Är i samma sits snart då jag bygger maskinhall och tänkte stoppa in en vedpanna/acktank för att spetsa när det är som kallast
 
m800sweden skrev:
Ser att det är en gammal tråd men hur gick det med dockningen? Är i samma sits snart då jag bygger maskinhall och tänkte stoppa in en vedpanna/acktank för att spetsa när det är som kallast
Har lagt det lite på is, känns som en intressant lösning men tveksamt om det lönar sig om man ska se det rent ekonomiskt, för mig iaf. Tror jag eldar vidare så länge pannan är okej eller att jag inte lessnat på att lägga ner tid med ved. Men är ju en lösning som ska fungera, hör lite bland installatörer.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.