Hej! Är det nån som har någon erfarenhet av att elda med flera källor i samma pipa? Jag kommer att ha en vedpanna i källaren, en kökspanna och en öppen spis på våningen ovanför källaren. Bör jag göra en, två eller tre rökgångar i murstocken/skorsten???

Varma hälsningar
Martin
 
Du bör ha kanal till varje eldstad, annars kommer sotaren inte bli glad.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.