Hej! Är det nån som har någon erfarenhet av att elda med flera källor i samma pipa? Jag kommer att ha en vedpanna i källaren, en kökspanna och en öppen spis på våningen ovanför källaren. Bör jag göra en, två eller tre rökgångar i murstocken/skorsten???
Varma hälsningar
Martin