Hallå!
Då jag e helt novis inom vedeldande och nu beställt en vedpanna har jag lite frågor och funderingar kring detta. Pga utrymmesskäl och för att jag får några tankar så blir det 4*500l och en 750 med vvb. Har gjort enenkel skiss på detta och vill gärna ha synpukter på hur jag kan förbättra de.
Tacksam för all hjälp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vet, inte världsbäst på att rita :-D men hoppas att ni kan tyda den.
Tack på förhand.
mvh Sebbe
Tycker det ser rätt bra ut, bara en liten sak, flytta tillloppsanslutningen till shunten till röret vid 750-liters ack:en så du tar värmen diagonalt på samma sätt som du kopplat laddomaten.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.