Hallå!
Då jag e helt novis inom vedeldande och nu beställt en vedpanna har jag lite frågor och funderingar kring detta. Pga utrymmesskäl och för att jag får några tankar så blir det 4*500l och en 750 med vvb. Har gjort enenkel skiss på detta och vill gärna ha synpukter på hur jag kan förbättra de.
Tacksam för all hjälp.
20130602_142520.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vet, inte världsbäst på att rita :-D men hoppas att ni kan tyda den.
Tack på förhand.
mvh Sebbe
 
Tycker det ser rätt bra ut, bara en liten sak, flytta tillloppsanslutningen till shunten till röret vid 750-liters ack:en så du tar värmen diagonalt på samma sätt som du kopplat laddomaten.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.