1 804 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Ved rök
Hej jag har ett problem röken från min kamin är mörkgrå vid eldning av al ved som är lagrad en vecka inomhus veden är huggen våren 2012 lagrad utomhus under tak.
Den andra veden ryker inte lika mycket.
Vad kan felet vara.
Med vänlig hälsning Mattias.
Den andra veden ryker inte lika mycket.
Vad kan felet vara.
Med vänlig hälsning Mattias.
Men den ryker nästan ingenting om man eldar lite annan ved innan.
Dom större bitarna av Al ryker inte alls som grenarna och mindre bitar runt 5cm grova.
Dom större bitarna av Al ryker inte alls som grenarna och mindre bitar runt 5cm grova.
Klicka här för att svara