Hejsan,
Jag och sambon tänkte göra ett försök med en vedprocessor. (Stavas det så?)
Funderar på att hyra en, en gång om året och kapa och klyva årets ved på en gång (under en helg eller så).
Men ett par frågor.
Kan man frakta en sådan på en vanlig 750kilo kärra, eller kräver det att de jag lånar den av kör ut den?
Vet ni någonstans jag kan hyra en sådan i göteborgsområdet? Har verkligen letat, men inte hittat något. Kanske för att jag stavar "vedprocessor" fel?
Hur mycket tror ni en helg går på? 2000?
Mvh
Stefan