För ett år sedan så installerade vi vattenburen golvvärme på bottenvåningen och arbetet med att täcka över dessa går ganska slött.
Nu har jag dock hittat ett ställe där det är ett veck på golvvärmeröret.
Jag skall ju självklart kontakta de som la det eftersom jag antar att det är en garantifråga.
Men vad går att göra?
Går det att veckla tillbaka slangen för att ta bort vecket eller är slangen förstörd?