Hej
Har köpt ett vitavia helena växthus och hade tänkt att ha 2 stycken vädringsfönster i tak men nu har det levererats fel så jag har fått modellen med 2 vädringsfönster i vägg istället. Någon som har erfarenhet av det, blir det dålig luftväxling och jobbigt att ha dem i vägg?