Hej har köpt ett växthus som heter växa ett i trä Har fått hjälp med att resa stommen av en snickare har en monteringsanvisning men är inte helt pedagogisk allt är märkt med i anvisningen alltså beskrivningen men inga delar är uppmärkta så man får mäta sig fram. Undrar om någon kan ge mig lite monteringstips ska nu montera glasen och har inte hjälp av snickaren nu. Är hyfsat händig men behöver lite tips självförtroendet är lite kantstött. Tacksam för tips om någon kanske monterat glas på ett träväxthus
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.