Hej
Vi har köpt ett obehandlat furubord som vi vill olja eller vaxa. Vet någon vad som är bäst att använda?
 
J
Vaxolja håller bäst.
 
Tack, då ska jag titta efter det.
 
Sök efter Osmo Hårdvax olja, dyrt, men väldigt bra.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.