Hej!
Har vävtapet som vi vill måla över, vad är lättast för att få det slätt? Renoveringstapet?
Sen undrar jag hur bäst och enklast (minst jobb) får till en fin slät övermålningsbar yta på denna väggen (se bild)?
Tack på förhand.
Har vävtapet som vi vill måla över, vad är lättast för att få det slätt? Renoveringstapet?
Sen undrar jag hur bäst och enklast (minst jobb) får till en fin slät övermålningsbar yta på denna väggen (se bild)?
Tack på förhand.
funkar även hård board boa?
Och knappast inte heller få jämnt med renoveringstapet. Att få en vägg alldeles slät är svårt.
Man kan alternativt acceptera att det inte kommer bli helt slätt och satsa på en struktur på väggen. Vilket antagligen är en av orsakerna att det sitter vävtapet nu. Det finns många varianter på snygga väggar som inte är släta.
Man kan alternativt acceptera att det inte kommer bli helt slätt och satsa på en struktur på väggen. Vilket antagligen är en av orsakerna att det sitter vävtapet nu. Det finns många varianter på snygga väggar som inte är släta.
Klicka här för att svara


