2 366 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Vattnet rinner ner dåligt i diskho
Hejsan
Vattnet rinner ner väldigt dåligt i diskhon, tagit isär vattenlås och allt är rent och fint. Har kört med en fjäder 5m och det går hur fint som helst. Verkar inte vara stopp i röret.
Från övriga vatten avlopp rinner det på bra, vad kan då felet vara?
// Cinema101
Vattnet rinner ner väldigt dåligt i diskhon, tagit isär vattenlås och allt är rent och fint. Har kört med en fjäder 5m och det går hur fint som helst. Verkar inte vara stopp i röret.
Från övriga vatten avlopp rinner det på bra, vad kan då felet vara?
// Cinema101
Har du inte problem med övriga avlopp borde avluftningen fungera. En högtryckare borrare sig framåt genom att spruta vattnet bakåt. Frågan är om det är så lyckat att använda den från köket. Eller har du en renslucka i källaren?
Har en renslucka från källaren, så om jag har tur kommer jag åt från bägge hållen.JanneL skrev:
Blir till att prova imorrn.
Klicka här för att svara