1 409 läst ·
18 svar
1k läst
18 svar
Vattenskada Gjutjärns brunnar
Intet skrev:
Intet skrev:
Hur ställer sig försäkringsbolaget i mitt fall med årtal inräknat?Intet skrev:
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 413 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 413 inlägg
Det är alltid svårt att säga hur försäkringsbolag gör.
Min egna lilla liknande erfarenhet var i princip att dom inte brydde sig och kladdade ut en vad jag tyckte var en bra ersättning utifrån en färdig schablon dom körde med. Jag tolkade det som att det var för att jag var och är en ganska trogen (lurad) kund som betalar ett antal tusen till dom varje år och det var billigare för dom att bara betala än att jag skulle bli missnöjd.
Jag höftade också bara nått årtal och det enda dom lade det minsta fokus på när dom va här var att säkerställa att det inte fanns några skador som jag inte hittat som kunde bli problem senare.
Min egna lilla liknande erfarenhet var i princip att dom inte brydde sig och kladdade ut en vad jag tyckte var en bra ersättning utifrån en färdig schablon dom körde med. Jag tolkade det som att det var för att jag var och är en ganska trogen (lurad) kund som betalar ett antal tusen till dom varje år och det var billigare för dom att bara betala än att jag skulle bli missnöjd.
Jag höftade också bara nått årtal och det enda dom lade det minsta fokus på när dom va här var att säkerställa att det inte fanns några skador som jag inte hittat som kunde bli problem senare.
S svepit skrev:
Jag har då allvarligt talat inget exakt år att ge dom. Jag har 6 försäkringar hos dom som jag haft i många år. Hoppas att dom gäller när man väl behöver dom och inte en kant boll ut. Vad har jag annars betalat för.Rickard. skrev:
Det är alltid svårt att säga hur försäkringsbolag gör.
Min egna lilla liknande erfarenhet var i princip att dom inte brydde sig och kladdade ut en vad jag tyckte var en bra ersättning utifrån en färdig schablon dom körde med. Jag tolkade det som att det var för att jag var och är en ganska trogen (lurad) kund som betalar ett antal tusen till dom varje år och det var billigare för dom att bara betala än att jag skulle bli missnöjd.
Jag höftade också bara nått årtal och det enda dom lade det minsta fokus på när dom va här var att säkerställa att det inte fanns några skador som jag inte hittat som kunde bli problem senare.
Klicka här för att svara