Intet Intet skrev:
Precis som jag skrev. Plast uppe. Järn nere. Golvvärme i vanliga villor kom senare. Enda gå grn jag hjälpte till med golvvärme, var i ett skrytbygge med stooor innomhusbasäng. Villorna hade radiatore
Intet Intet skrev:
Precis som jag skrev. Plast uppe. Järn nere. Golvvärme i vanliga villor kom senare. Enda gå grn jag hjälpte till med golvvärme, var i ett skrytbygge med stooor innomhusbasäng. Villorna hade radiatore
Intet Intet skrev:
Precis som jag skrev. Plast uppe. Järn nere. Golvvärme i vanliga villor kom senare. Enda gå grn jag hjälpte till med golvvärme, var i ett skrytbygge med stooor innomhusbasäng. Villorna hade radiatorer.
Hur ställer sig försäkringsbolaget i mitt fall med årtal inräknat?
 
Jag har ingen aning. Jo, aning har jag naturligtvis. Försäkringsbolaget gnuggar händerna.

Prata med det!
 
Rickard.
Det är alltid svårt att säga hur försäkringsbolag gör.
Min egna lilla liknande erfarenhet var i princip att dom inte brydde sig och kladdade ut en vad jag tyckte var en bra ersättning utifrån en färdig schablon dom körde med. Jag tolkade det som att det var för att jag var och är en ganska trogen (lurad) kund som betalar ett antal tusen till dom varje år och det var billigare för dom att bara betala än att jag skulle bli missnöjd.

Jag höftade också bara nått årtal och det enda dom lade det minsta fokus på när dom va här var att säkerställa att det inte fanns några skador som jag inte hittat som kunde bli problem senare.
 
S svepit skrev:
Hur ställer sig försäkringsbolaget i mitt fall med årtal inräknat?
Rickard. Rickard. skrev:
Det är alltid svårt att säga hur försäkringsbolag gör.
Min egna lilla liknande erfarenhet var i princip att dom inte brydde sig och kladdade ut en vad jag tyckte var en bra ersättning utifrån en färdig schablon dom körde med. Jag tolkade det som att det var för att jag var och är en ganska trogen (lurad) kund som betalar ett antal tusen till dom varje år och det var billigare för dom att bara betala än att jag skulle bli missnöjd.

Jag höftade också bara nått årtal och det enda dom lade det minsta fokus på när dom va här var att säkerställa att det inte fanns några skador som jag inte hittat som kunde bli problem senare.
Jag har då allvarligt talat inget exakt år att ge dom. Jag har 6 försäkringar hos dom som jag haft i många år. Hoppas att dom gäller när man väl behöver dom och inte en kant boll ut. Vad har jag annars betalat för.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.