P perserkungen #1 Medlem · 361 inlägg 29 jun 2024 10:28 perserkungen Medlem 361 inlägg 29 jun 2024 10:28 #1 Hej fick brev om att min vattenmätare skall bytas ut. Är min installation godkänd? Huset drygt 10 år gammalt. När kom det nya regelverket? Den den lilla röda ventilen går inte att snurra på, verkar låst, hur öppnas den? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Redigerat: 2024-06-29 #vattenmätare
Hej fick brev om att min vattenmätare skall bytas ut. Är min installation godkänd? Huset drygt 10 år gammalt. När kom det nya regelverket? Den den lilla röda ventilen går inte att snurra på, verkar låst, hur öppnas den?
T tergo #2 Medlem · 6 111 inlägg 29 jun 2024 10:55 tergo Medlem 6 111 inlägg 29 jun 2024 10:55 #2 P perserkungen skrev: Den den lilla röda ventilen går inte att snurra på, verkar låst, hur öppnas den? den är nog öppen men skall vridas ett halvt varv för att stänga av vattnet
P perserkungen skrev: Den den lilla röda ventilen går inte att snurra på, verkar låst, hur öppnas den? den är nog öppen men skall vridas ett halvt varv för att stänga av vattnet