Jag skall till att dra varm och kallvatten från grovköket till badrum och kök i govet. Jag önskar tips om vad jag ska använda
för rör, Prisol eller Pex rör i rör. Jag kommer att anlita en rörkrökare för inkopplingen. Det kommer att vara värme i fritishuset
på vinterhalvåret.
 
kör RIR (RIR=rör i rör) för då om det läcker så komer det att rinna ut där du ser det (i fördelarskåpet eller liknade) och det är lätt att läga RIR system om man ska ha det i golvet men om man ska hänga upp det så behöver amn klamra ca var 30cm
 
använd rir du, för slangen tål mer än koppar om det skulle frysa av någon anleding.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.