Jag skall till att dra varm och kallvatten från grovköket till badrum och kök i govet. Jag önskar tips om vad jag ska använda
för rör, Prisol eller Pex rör i rör. Jag kommer att anlita en rörkrökare för inkopplingen. Det kommer att vara värme i fritishuset
på vinterhalvåret.