1 649 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Vattenfördelare (dela utkastare)
Jag har behov av att dela upp utkastaren i ca 3-4 olika bevattningsmöjligheter. Genom åren har jag provat gardenas Y, gardenas 2-vägs och 4 vägs, Holzlock, For-q (Hornbach). Men alla börjar läcka, spricka eller dylikt oavsett plast eller metall. Jag gissar att det är plast inne i produkterna även om det är metall utanpå.
Självklart tagit in dem i god tid innan frosten.
Ge mig tips på bästa vattenfördelaren som klarar att sitta på med konstant tryck i sig. (som vattentimrar styr när vattnet får passera eller ej)
Ge mig tips på bästa vattenfördelaren som klarar att sitta på med konstant tryck i sig. (som vattentimrar styr när vattnet får passera eller ej)
Jag tröttnade på skit gjort av plast och köpte denna :K Karriärmamman skrev:Jag har behov av att dela upp utkastaren i ca 3-4 olika bevattningsmöjligheter. Genom åren har jag provat gardenas Y, gardenas 2-vägs och 4 vägs, Holzlock, For-q (Hornbach). Men alla börjar läcka, spricka eller dylikt oavsett plast eller metall. Jag gissar att det är plast inne i produkterna även om det är metall utanpå.
https://www.rinkabyror.se/artikel/geka-plus-4-vagsfordelare-20r-invx-20r-utv/
Finns med 2 kranar och med snabbkopplingar också.
Klicka här för att svara