2 657 läst ·
61 svar
3k läst
61 svar
Vattenburengolvvärme
Har testat alla lägen även höjt in temperaturen.Purre skrev:
Badrummet blir jätte jättevarmt för alla slangar kommer in dit. Men resterande av mellan plan nej. Någon enstaka del bara. Men när ja känner på returen så är den kall och även slangarna till den.
Inte detta året men förra året ja. 2 tillfällen 2 olika hantverkare. Samt att öppnar upp pysventilen och släpper ut luft men de kommer inget kommer bara vatten ut.Ricksson skrev:
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 inlägg
Jo klart man vill göra de problemet är att de några som försökt fixa de men inte lyckats.Ricksson skrev:
fick något nummer idag till någon som jobbar bara med golvvärme. Vi pratades vid och han kommer på måndag. Han ska tydligen vara super duktig.
Vi får göra ett försök med han. Tack för svar🙏
Sorry..
Försöjer bara få dig att förstå att det
Måste göras ordentligt
Finns som jag skrev inga genvägar punkt
Vet vad jag pratar om..
Varje slinga måste luftas ur separat och sedan sängas och ta nästa och så vidare.
Hänger du med?
Tror faktiskt du skulle vara glad när du fått allt att fungera.. så först att det är så det skall göras!
Försöjer bara få dig att förstå att det
Måste göras ordentligt
Finns som jag skrev inga genvägar punkt
Vet vad jag pratar om..
Varje slinga måste luftas ur separat och sedan sängas och ta nästa och så vidare.
Hänger du med?
Tror faktiskt du skulle vara glad när du fått allt att fungera.. så först att det är så det skall göras!