Jag har satt allt enl bruksanvisning nu, får se hur det blir sen då
 
Nu går den finfint, brassade på som tusan så kom det igång tillslut, ville inte på halvfart när det stått avstängt en längre stund antar jag, lättare justera när man fått någon värme så man kan känna vad man gör. Tack för hjälpen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.