Hej,
Har köpt in golvvärme från LK inkl. 16mm rör och spårade spånskivor.
Undrar på om man kan lägga de direkt ovanpå befintligt golv, direkt på plastmatta (vinylgolv)? Asså att man skruver fast dom spårade spånskivorna direkt ovanpå den befintliga plastmattan?
Eller borde/behöver jag bryta upp befintlig golvsspån och börja där? Ta bort plastmattan?
Takhöjden spelar ingen roll i mitt tillfälle. Orsaken till att jag undrar är för att jag vill ha ett så stumt golv som möjligt, eftersom jag tänker lägga klinkers i hela huset. Och inte minst vill jag ha minst möjligt onödvändigt arbete.
På förhand tack.